luni, 17 noiembrie 2008

Impreuna pentru un cultura!!!

Cand am citit acest articol,m-am gandit ca totusi ca noi ieseni, am putea face ceva pentru a ajuta la renovarea unor institutii culturale din Iasi, poate reusim.. ce na reusit primaria sau Minsiterul Culturii sa faca. Acum nu stiu cat de mult o sa prinda acesta idee, m-am gandit sa organizam niste evenimente care sa ne ajute la strangerea de fonduri, sa cautam niste sponsori care sa ne ajute. Ar trebui sa facem apel mai intai la persoanele publice care sa ne ajute, nu numai material ci sa se implice in acest demers ini]iat de mine. Cred ca va fi foarte greu...insa am speranta ca vom reusi impreuna.
Cei care vor sa participe la aceasta initiativa sa ma contacteze la urmatorea adresa se email: culturaiasi@yahoo.com
Stiu ca trebuie sa facem un cont..dar am nevoie de o echipa asa ca va astept..:)

Un comentariu:

CRISTINEL DUMITRU CIOANCĂ. spunea...

cu tact pentru a nu intra intr-un razboi al orgoliilor, cu bun simt si multa imaginatie, cu multa munca voluntara... se pot organiza in proximitatea cladirilor pe care le simtim a fi ale noastre... ale iesenilor diverse actiuni cu participare atent selectata astfel incat sa rezulte sume de bani, chiar daca departe de necesarul pentru reparatii, cu care sa se poata prezenta mai departe necesitatea de a interveni hotarat. promovarea unui concept si a unui slogan este, cred eu, necesara in vederea pastrarii ideii...